Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 09:06:03 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/01249 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Riguldi küla / 
Rickul, Mereääre (Üksikelamu koos abihoonega) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste taotlemine üksikelamu 
püstitamiseks. Soovitakse rajada kinnistule mahasõit Teile kuuluvalt 
Harju -Risti - Riguldi - Võntküla maanteelt, mis piirneb Mereääre 
kinnistuga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27261683>  (menetlus nr: 
473404), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (ARTHUR AINSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister